Moje opowiadania {My short stories}

Swoje opowiadania opublikowałam na stronie Nowej Fantastyki. Niektórzy mnie o nie pytali, więc podaję zestaw linków.

  1. Próba szlaku – prawdopodobnie najlepsze, co w życiu napisałam. Opowiadanie o przyszłości Europy. Za to nie dostałam wyróżnienia, a w sumie jest lepsze od tych, które dostały: część I, część II
  2. University life – historia o pewnej grze, uniwersytecie i dojrzewaniu. Za to akurat dostałam wyróżnienie. BTW, zarówno opisy alkoholizmu, jak i historia ze skakaniem przez materac są autentyczne: część I, część II
  3. Szczekając na Godota – historia o czekaniu… i o życiu. Dzieło Katy-maturzystki: link
  4. Wymiana – a co by było gdyby wymiana studencka odbywała się w czasie a nie w przestrzeni? link
  5. Wezwanie – o tym, że przeszłość determinuje przyszłość o wiele bardziej, niż by się chciało. Za to akurat dostałam wyróżnienie, chociaż tekst, delikatnie mówiąc, nie jest jakimś popisem talentu. link
  6. Samotność – studium poznania, i granic tego, jak bardzo możemy poznać drugiego człowieka. link
  7. Żelazko – polictical fiction, dzieło jednej nocy 😛 link
  8. Dziecię wieku – historia o dzieciach, z których próbowano uczynić żołnierzy, o strachu, przyjaźni i miłości. Stawiam flaszkę komuś, kto odpowie mi na pytanie, czym się inspirowałam (i poda kompletną listę najważniejszych inspiracji) pisząc to opowiadanie: część I, część II
  9. 22019 znaków – horror matematyczny, myślę, że ze względu na ujęcie tematu dość unikalny tekst: link
  10. Stygmi – opowiadanie na konkurs (konkursu nie wygrałam, bo opowiadanie ponoć do niego nie pasowało), najnowsze i chyba najdojrzalsze co napisałam. Historia dziewczynki, która widziała za wiele i dowódcy, którego dręczą koszmary, ponury klimat, i trudna tematyka: link
Skomentuj

